قوانین و مقررات

شما با ثبت نام در شیپ فود مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، تلفن تماس و … را در اختیار شیپ فود قرار می‌دهید. برای انجام تراکنش و ثبت سفارش نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود خواهید داشت و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و… نیز در اختیار شیپ فود خواهد بود. برای اطلاع رسانی رویدادها و خدمات و تخفیفات شیپ فود برای اعضای وب سایت پیامک ارسال می‌شود. 

شما می‌توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش پروفایل شیپ فود تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت شیپ فود وارد کرده‌اید. شیپ فود دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و هر فرد بنا به مسئولیت خود به میزان مورد نیاز به اطلاعات دسترسی خواهد داشت. شیپ فود ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شیپ‌فود می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به شیپ فود اعطاء نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند. باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل شیپ فود تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند. 

در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

تعاریف

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که بر اساس اطلاعاتی که در صفحه حساب کاربری خود در زمان ثبت نام وارد کرده است، از خدمات شیپ فود استفاده کند. با توجه به اینکه مجموعه شیپ فود یک وبسایت عمده فروشی نیست، بنابر قوانین تجارت الکترونیک کاربر اجازه خرید و استفاده از خدمات را به منظور تجارت یا فروش ندارد.

ثبت سفارش

با توجه به اینکه مجموعه شیپ فود یک سامانه فروش غذا است، کاربر اجازه خرید از روش های معمول به جهت استفاده از خدمات به منظور تجارت یا فروش ندارد، به همین منظور محدودیت هایی بر تعداد قابل انتخاب از هر کالا اعمال شده است. موجودی و حداکثر تعداد قابل سفارش از هر محصول متفاوت است. در صورت نقض این قانون از طریق ثبت سفارشات پرتعداد و عدم رعایت این محدودیت به هر نحو دیگری، حق تصمیم گیری در مورد سفارش برای مجموعه شیپ فود محفوظ است.

ارسال سفارش

با توجه به مشخص بودن مناطق پوشش دهی فروشگاه، در زمان ثبت آدرس می باید آدرس دقیق نوشتاری با موقعیت دقیق روی نقشه همخوانی داشته باشد. منظور از آدرس نوشتاری، نام محله، خیابان اصلی و فرعی و در انتها پلاک، واحد و طبقه می باشد. در صورت هر گونه مغایرت آدرسی، تصمیم گیری در مورد سفارش شما به عهده مجموعه شیپ‌فود خواهد بود. همکاران ما برای بررسی مشکل سفارش با شما تماس خواهند گرفت و در صورت عدم پاسخگویی به تماس و یا اشتباه بودن آدرس، سفارش شما به فروشگاه عودت می‌شود و پس از آن لغو خواهد شد و مبلغ به حساب کاربری شیپ فود شما عودت می شود. ارسال دوباره سفارش، با پرداخت مجدد هزینه ارسال ممکن خواهد بود. این رویه در صورت عدم حضور کاربر در بازه زمانی هماهنگ شده توسط فروشگاه در آدرس مقصد مشابه خواهد بود.